viernes, 16 de octubre de 2009

4 dies, 4 ciutats, 2 països...

El nostre viatge cap a Nederland amb el cotxe d'en Nico comença a les 3 de la tarda, quan acabem l'última classe, els companys de viatge són en Nico, la Mercè i la Jenny.

Tenim dificultats per sortir de copenhagen per la direcció correcta però ens ensortim!

En nico i jo som els unics que tenim carnet de conduir i em deixa conduir el seu cotxe per Germany( no tenen limit de velocitat, però et sents molt segur conduint (m'agrada l'experiencia que espero repetir). Després de parar-nos per obres, per sopar, per descansar...arribem a la una de la matinada a Hengelo. Els seus pares ens reben amb un supar de fast food que s'agraeix molt! I ens anem a dormir a les 4 de la matinada! Ufff

En Nico ens acompanya el seu apartament on dormiren les 2 nits següents. El dissabte dia 10/10/2009 ens llevem amb moltes ganes de visitar el seu poble i Deventer una ciutat acollidora on ens regalen maltersers i peres( un home gran regala peres pk té un perer a casa seva.Curiós. Però divertit.). A la nit tornem al poble d'en Nico i anem a un Pub Irlandes (Murphi's law) amb els seus amics.

Dilluns 11/10/2009, a les 10 del matí ens acomiadem d'en Nico per anar a Amsterdam les noies soles! Deixem les maletes a l'estació i visitem el centre, el barri roig, els canals, dinem i anem a un coffe shop, prenem un capuchino i un tros de pastís.

A les 9 de la nit agafem un tren per deixar les terres holandeses i anem direcció a Belgium, concretament a Gent on ens espera els amics de la Mercè, el millor de tots en Bart, un anarquista fins la medul.la. Ens acull a casa seva que es una casa ocupa on hi viuen 3 persones més. Una casa inmensa però que dintre d'un més la destruiran. Quan arribem parlem una estona però rapidament anem a dormir.

Dilluns 12/10/2009 ens llevem mes o menys a les 10 del mati i abans de visitar Gent amb la Mercè anem a veure a l'Erika una amiga seva que viu en un vaixell que es un bed and breakfast, la jenny i jo ens hi estem una estona i marxem a descobrir la ciutat, la trobem super acollidora i uns magnifics canals! Dpres de dinar ens tornem a trobar amb la Mercè i anem a Irish bar on havia treballat i ens convidem a una tassa de xocolta amb nata i galetes!mmmmmmm...que bonaa!! I a la nit anem a supar a un restaurant Turc( unes pizzes amb una forma allargada però molt bones, hi ha tanta quantitat que ens l'emportem a ksa.) I anem amb els amiks de la Merche a fer una cervesa acompanyada per un formatge bonissím!). Ens anem a dormir. En bart ens ensenya els seus contes, i ens regala unes xapes que fa ell.

Dimarts 13/10/2009. La Jenny i jo agafem el tren i anem a visitar Brusel·les, ens perdem molts cops, parlem amb molta gent, però en cap moment vam arribar on voliem anar, pero vam veure paisatges i llocs molt bonics! I dpres de dinar arriba la merce que ens porta a veure el nen i la nena que fan pipi, i alguns monument, comprem xocolata i anem a fer un altre xocolata.

Abans de marxar decidim fer unes papates fregides! Són bonissimes!! I a les 11 de la nit anem agafar el bus que ens portara altre cop a copenhagen. Son bastantes hores que pensem que dormirem però en cada frontera paren l'autocar i ens fan revisio de passaports, en la primera frontera ja es queden un noi afganistant, tothom va baixant en les seves parades i a les 12 del migdia agafem un ferry amb el bus per arribar copenhagen. Allà aprofitem per dinar i esperar arribar a la nostra vida danesa.